BMS EVENTS APARTMANHÁZ 3

ÁLTALÁNOS ÜZLETI FELTÉTELEK


Az üzleti feltételek valamennyi apartmanunkra érvényesek!

4. § Érkezés és visszalépés

(1)

Érkezés és elutazás. A szállás elfoglalásához feltétlenül szükséges a postai úton megküldött igazolás bemutatása. A szállást 14.00 órától kell elfoglalni. Ha ez nem lehetséges kérjük, feltétlenül jelezzék. A szállást 10.00 óráig kell elhagyni (a későbbi indulás csak előzetes megbeszélés után lehetséges). Elutazás előtt a házat felsöpörve kell visszaadni, a tányérokat, evőeszközöket el kell mosogatni.

(2)

Visszalépés/ Időpont változtatás/ Utazás átruházása. A bérlő bármikor visszaléphet a szerződéstől, időpontot változtathat vagy átruházhatja az utazást, de akkor az előleg összege nem jár vissza. A változtatásokat postán vagy e-mailben jelezze. Meg nem érkezés esetén a házat az adott napon 20.00 óráig tartjuk fenn.

5. § Kártérítés, reklamáció

(1)

Kártérítés. A bérlő felelős a szállás állapotáért és a többi vendég által okozott károkért. Az esetleges károk felmérése, a kulcsok leadásakor történik. Ha a kiadó csak a vendég elutazása után fedez fel bizonyos károkat, azokat a bérlőnek utólag kiszámlázza.

(2)

Reklamáció.Ha a bérlő hiányosságokat vél felfedezni a ház felszereltségében vagy a ház nem felel meg az ajánlatban leírtaknak, köteles legkésőbb 3 napon belül jelezni. Ha ezt 3 nap elteltével teszi csak meg, akkor a házkiadó nem köteles azt figyelembe venni. Hiányosság esetén igyekszünk azt azonnal pótolni.

(3)

Keletkezett károk jelentése / Együttműködési kötelezettség a keletkezett károkkal kapcsolatban.Ha a bérleti idő alatt kár keletkezik a házban, azonnal értesíteni kell a tulajdonost, hogy a kárt minél előbb elhárítsák, mielőtt még nagyobb keletkezik (pl.: csőtörés).

Nyomtatható változat PDF formátumban.
 


Aktuális akciónkról a http://sales.bmsevents.hu/akcio/ oldalon tájékozódhat!
 

 

Törzsvendég fiók, illetve folyamatban levő foglalások: