ÁLTALÁNOS ÜZLETI FELTÉTELEK
A bérleti szerződés akkor lép életbe, amikor az Ön internetes, telefonos, vagy írásbeli bérleti szándékát elfogadtuk és Önnek erről visszajelzést küldtünk. Árak. A bérleti szerződés magában foglalja a szóban forgó házat, mint ahogy ezt az internetes oldalunkon illetve írásos ajánlatunkban olvashatják. A bérleti díj magában foglalja az energia költségeket, az ágyneműt, illetve a szemétszállítást. A házat nem használhatják többen, mint ahányan az ajánlatban és a kiküldött igazolásban szerepelnek. Fizetés. Az előleg a bérleti díj 15%-a, amelyet a bérleti szándék jelzése után 10 napon belül a számlánkra kell átutalni. A fennmaradó összeg forintban fizetendő. Amennyiben a bérlő visszalép a szerződéstől, ebben az esetben az 4. § (2) pontban foglaltak lépnek életbe. Ekkor az ott megszabott árak fizetése esedékes. Az előleg beérkezése után a bérlő egy papír alapú igazolást kap postán, amely minden fontos információt tartalmaz a házzal kapcsolatban, ezért kérjük, őrizze meg és hozza magával! Ezen igazolás mellékleteként megküldjük az Ügyfél adminisztrációs rendszerünk hozzáférési kódjait. Érkezés és elutazás. A szállás elfoglalásához feltétlenül szükséges a postai úton megküldött igazolás bemutatása. A szállást 14.00 órától kell elfoglalni. Ha ez nem lehetséges kérjük, feltétlenül jelezzék. A szállást 10.00 óráig kell elhagyni (a későbbi indulás csak előzetes megbeszélés után lehetséges). Elutazás előtt a házat felsöpörve kell visszaadni, a tányérokat, evőeszközöket el kell mosogatni. Visszalépés/ Időpont változtatás/ Utazás
átruházása. A bérlő bármikor visszaléphet a szerződéstől, időpontot változtathat vagy átruházhatja az utazást, de akkor az előleg összege nem jár vissza. A változtatásokat postán vagy e-mailben jelezze. Meg nem érkezés esetén a házat az adott napon 20.00 óráig tartjuk fenn. Kártérítés. A bérlő felelős a szállás állapotáért és a többi vendég által okozott károkért. Az esetleges károk felmérése, a kulcsok leadásakor történik. Ha a kiadó csak a vendég elutazása után fedez fel bizonyos károkat, azokat a bérlőnek utólag kiszámlázza. Reklamáció.Ha a bérlő hiányosságokat vél felfedezni a ház felszereltségében vagy a ház nem felel meg az ajánlatban leírtaknak, köteles legkésőbb 3 napon belül jelezni. Ha ezt 3 nap elteltével teszi csak meg, akkor a házkiadó nem köteles azt figyelembe venni. Hiányosság esetén igyekszünk azt azonnal pótolni.
Keletkezett károk jelentése / Együttműködési kötelezettség a keletkezett károkkal kapcsolatban.Ha a bérleti idő alatt kár keletkezik a házban, azonnal értesíteni kell a tulajdonost, hogy a kárt minél előbb elhárítsák, mielőtt még nagyobb keletkezik (pl.: csőtörés).
Háziállat. Háziállat
nem hozható! Caffetéria jellegű fizetés.
Apartmanjainkban üdülési csekket, SZÉP kártyát és egyéb utalványokat nem fogadunk el. Apartmanunk jellege.
Apartmanunk önellátó. Díj kalkulátor és a
store.bmsevents.hu használata. Az alkalmazással kiszámolt értékek forintban (HUF) értendők és tájékoztató jellegűek, egy főre illetve egy nap időtartamra vonatkoznak! Az itt kiszámolt értékek nem minősülnek ajánlatnak! Weboldal.
Az oldalon található esetleges hibákért
felelősséget nem vállalunk, foglalás előtt részletes
információkat az alábbi elérhetőségeken kaphat:
Telefon: +36-308-EVENTS (+36-308-383687)
Az üzleti feltételek valamennyi apartmanunkra érvényesek!1. § Szerződéskötés
2. § Szolgáltatások
3. § Visszajelzés - igazolás
4. § Érkezés és visszalépés
5. § Kártérítés, reklamáció
6. § Egyéb
7. § Weboldal és ajánlat
Ímél:
info[kukac]bmsevents[pont]hu
Aktuális akciónkról a
http://sales.bmsevents.hu/akcio/
oldalon tájékozódhat!